Saturday, October 28, 2006

Den druhý

Tak jsem se probudil na velké posteli na mezaninu malého bytu na rue du Bourg Tibourg..... co tady asi delam .... jak jsem se sem asi dostal ..... Lorenzo!!!!!! ....... aha ...... Bastille...... uz si matne vzponínám ...... Všechno to asi začalo tam kde to skončilo - na rue du Bourg Tibourg. Otevírali zde novou vinotéku a pozvali nás na ochutnávku ..... Nevěřte Milošovi Kopeckému, který tvrdí, že alkohol v malé míře neškodí v jakémkoli množství! No, ochutnali jsme celý krámek a přinesli jsme si domů dvě lahve perlivýho vína ... na značku se mě neptejte a na chuť .... to můžete ... ovšem jen toho prvního ...... Koupili jsme si dva steaky, které jsem Livii doma udelal na smetaně s červeným víně ... pozvěte si mě taky někdy domů - jsem skvělý kuchař - ale nádobí myjete vy! Ah ano, zapomněl jsem uvést - opět ta Livia. Tak jsme se najedli, otevřeli druhou lahvinku a začali se koukat na jeden "pédé film" Byla to trochu schýza, no ale co. Musíme se připravit na dnešek, čekají nás tři filmy Davida Lynche. Koho zajímají speciální večery tohoto druhu, zajděte si do Cinema Champo, 51 Rue des Ecoles, pořádají tam zajímavé dýchánky. Už se chystám téměř vyrazitt domů a nezlobit, v tom zavrčí telefon ..... Lorenzo. "Bastille - ti aspetto la" D´accord, on y va. Náměstí Bastille je tam, kde to všechno tehdy začalo... a docela nevinně. Ona ta historie vždycky trošku přehání. Když nám svrhli pana Slavatu s Bořitou a jejich písařem, tak se akorát trošku svezl, jak to dělá můj synovec v zimě na horách. A strhla se z toho válka, kvůli které jsme přišli o krásnýho Saturna od Adriana de Vries, na kterého teď musíme do Louvru. No a Bastille? Tam těch vězňů bylo asi tak čtyři, možná osm ... a změnilo to sociální systém starý co lidstvo pamatuje. Jen malou odbočku, věera jsem četl jeden článek: "modernost je stará jak lidstvo samo" ... Vraťme se zpět: po staré pevnosti karla V. zde zbyl jen památní sloup s andělíčkem na vrcholu. To nevadí ....

Labels: , , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home